Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 3 Februari 2010

Panas Masa Mesyuarat....

Aku menaip entri kali ni sejurus aku keluar dari mesyuarat agung KGKT....hmmm.....nampak gayanya tahun ini aku mencatat sejarah peribadi kerana banyak kali mengangkat tangan untuk mencadang dan menyokong....nak menjimatkan masa mesyuaratlah ni....
antara usul panas masa dalam mesyuarat :

  • cikgu abu mencadangkan cabutan bertuah hanya diberikan kepada ahli KGKT yang hadir di jamuan akhir tahun sa...ha...ja... (ni aku sokong seratus peratus ++++ sbb tahun lepas aku antara orang yang langsung tak bertuah dapat ape2 hadiah)
  • Kak Norma mencadangkan ahli yang tak hadir jamuan akhir tahun juga diberi hadiah cabutan bertuah...(aku orang pertama yang BANGKANg.....x setuju weh....!!!!)

Ha....hal2 lain dalam mesyuarat pulak :

  • aku mencadangkan aktiviti bersama antara kelab KGKT dengan JK Perkembangan Staf....kira boleh je kalo aku yang jadi ajk pelaksana...sukarela aku nak buat!!!
  • Cikgu abu mencadangkan sebarang urusan unit disiplin dengan pelajar dijalankan di bilik pengawas....(aku sokong!!!!!!!)
  • yang lain aku dah x ingat........

apepun, tahniah kepada Cikgu Ku yang telah diberi mandat mengetuai kabinet yang baru....Cikgu Mu menyokong seratus peratus!!!!

(Hari ini tangan aku dah jadi lenguh2 sbb kerap mengankat tangan dan bertepuk tangan menyokong usul dan cadangan!!!)

0 ulasan: