Selasa, 16 Ogos 2011


Kelas Kraf Kreatif Rakan Muda berakhir hari ini...agak sedih jugak sebab hubungan dengan peserta-peserta bengkel dah makin rapat...tapi takpe, harap2 apa yang diajar dalam bengkel tu dapat digunakan...insyaallah.....

aktiviti bengkel hari ini, Mini Journal Foam Book....gambar di atas, contoh yang dibuat untuk peserta bengkel...selain guna foam, aku letak jugak ladybird 3 ketul beserta dengan bunga clay yang dibuat tempoh hari....

ok...tu je update untuk hari ini...(budak2 sebuk suruh upload gambar mereka yang konon2 cantik dalam fesbuk....)
salam 16 Ramadhan!!!! dan selamat menyambut Nuzul Quran esok....!!!!(esok cuti..yeay!!!!)

Jumaat, 12 Ogos 2011

suke kali kedua....!!!


keychain ketam pertamaku....


dibuat khas untuk nani dan haleeda....


ni pulak untuk nina......

tak leh tulis bebanyak...nak menyiapkan juadah berbuka...hahah...sempat mengapdate gambar...
selamat berbuka!!!



Rabu, 3 Ogos 2011

Hobi baru...!!!

sekarang dah ada hobi baru.....seronok!!!!
gambar atas...haiwan peliharaan nani, nina dan ida...

3 ekor ulat bulu yang gatal dalam keadaan gambar yang 'blur'...


ni lak eksperimen pertama membuat haiwan ni..

first time menggunakan air dried clay...lebih ok berbanding dengan polymer clay walaupun agak lambat kering, tapi hasilnya agak membanggakan bagi yang baru pertama kali menggentel clay ni..hihi...
okeh....xleh cite panjang2...

selamat berpuasa..salam ramadhan....!!!!