Khamis, 17 Februari 2011

Kursus Do It Yourself....untuk pelajar-pelajar 4 Kenanga dan 5 Kenanga

Gambar atas : Aktiviti menjahit reben dan butang....

ni pulak hasil kerja pelajar-pelajar lelaki...tekun dan khusyuk mengecop pada kain...

gambar versi senget.....rembat je bakul yang ada kat bengkel...


Dari jarak dekat....potpouri untuk majlis kawen Zul dan Solhaa...hasil dari pelajar-pelajar 4Kenanga dan 5Kenanga

Cerita Minggu Ini...(dan minggu lepas...)

dah hampir 2 minggu x mengapdet cerita di sini...sangat2 sibuk dengan program dan aktiviti tahunan di sekolah...
minggu lepas telah berjaya membuat kursus keusahawan untuk pelajar-pelajar MPV Katering bersama Cikgu Jijah...kebetulan Jijah mendapat tempahan potpouri untuk majlis kawen, maka aku mengofferkan diri untuk membuat kursus DIY kepada pelajar-pelajar ini...seronok jugak bukak kelas ni sbb pelajar-pelajar pun berminat juga....

cerita lain...minggu lepas jugak sibuk mengerjakan ringkasan tesis untuk permohonan biasiswa master....nasib baik ustat daud dengan senang hati mengajar aku bagaimana membuat ringkasan tesis...akhirnya siap gak bende alah tu...(aku buat 2 skali...untuk YB suamiku sekali...maklumla...isteri solehah...heheheh)...apepun, harap2 permohonan aku dan YB suamiku berjaya.....dan terima kasih sgt222 kepada usu yang telah membantu aku membuat permohonan online dari jarak jauh...kalau xde usu, huhu...

cerita lain yang lain....minggu ni ade 2 program besar yang Unit Bimbingan Dan Kaunseling jalankan....satu majlis pelancaran dan jugak program Selangkah ke Menara untuk Tingkatan Enam...berjalan dengan lancar dan berjaya....alhamdulillah...
pasni nak rancang program lain lak....
mode sekarang ini....
....tgh sibuk menyiapkan tempahan kad pop up untuk hari guru......

2 ulasan:

suziyana berkata...

salam nak tanyer mana nak dapt cop tuh yer..

Aku Yang Pemalu.....:D berkata...

saya gune clearstamp...beli kat craft workshop ipoh..agak mahal, tapi berbaloi...ink lak gune yang fabric punye..saya tgk blog khamjoe design...kat situ kham bg tutorial...