Ahad, 8 Ogos 2010

Bookmark merangkap keychain.....

tibe2 aku jatuh cinta dengan felt hitam....sbb macam2 oleh aku reka kat atas bende alah nih...hehe...
mule2 nak buat keychain, tapi bile masuk dalam buku, sesuai pulak buat bookmark....apepun, bookmark merangkap keychain ni akan selamat diposlajukan ke paan untuk dijual di gerainya...
pagi tadi kak shida sempat membelek dan berkenan dengan bende alah nih....terus dia order...design lak sesedap rasa...best betul bile ade kastemer yang cenggini.......tq kak shida....

tu je entri kali nih.....chow chin chow...

....berita sedih.......baru dapat berita tentang keadaan kak seti rafeah (bekas guru kanan kemanusiaan)...sekarang ni dalam keadaan yang sangat tenat akibat kanser....sedih betul bila dengar keadaan kak seti yang macam nih..kalau aku x prgnnt, mesti aku dah tgk kak seti kat spital skang.....
moga tuhan ringankan beban kesakitan yang ditanggung kak seti.....

0 ulasan: