Isnin, 9 Mei 2011

kad + ladybird + macam2 lagi...

lamanye x mengapdet cerita ceriti di sini.... gambar kat atas ni bahagian dalam kad yang ditempah oleh jijah...khas untuk boyfriend merangkap bapa kepada anak kesayangannya merangkap kawan sebilik yang tersayang...heheh...banyaknye...
bahagian depan kad lak tak sempat nak tangkap sebab dah kene bawak lari dengan jijah...eheeh...

projek minggu ni lak sibuk menyiapkan bookmark ladybird dengan rama2....tempahan untuk hari guru....(sempat pulak deme menyorok dalam kotak kasut bata jijah...ahahah..)
ade lagi 15 ekor yang masih berkeliaran di sekitar sekolah...:D

sempat menyelit....dari depan...nina, nani dan ida...
ni gambar anak2 tersayang sebelum ke kedai gunting rambut amoi kat tanjong rambutan.....
nina dengan sukarela dan senanghatinye menyerahkan rambutnye kepada amoi untuk dipotong...heheh...senang cerita...

minggu lepas mengikuti bengkel decoupage...di craft workshop ipoh...sgt best!!!!ni plak yang dihasilkan semasa bengkel...hadiah untuk harijadi nani...
okeh, pasni kalo ade masa nak buat plak untuk ida, nina dan liya pulak...

sebelum terlupa....mengucapkan selamat kembali ke sekolah kepada pelajar-pelajar yang mula mendaftar ke Tingkatan Enam Rendah hari ini.... :D

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

brape yuran belajar decoupage kat craft wshop tu...mahal dak?

Aku Yang Pemalu.....:D berkata...

salam...sori lama sangat baru nak balas...
yuran rm120...belajar lebih kurang 3 jam...