Isnin, 16 Mei 2011

selamat hari guru!!!

frame untuk cikgu lina....


ni pulak frame hadiah untuk cikgu irfan...

selamat hari guru!!!!!
hari ini tak boleh tulis banyak2...banyak bende nak buat!!!
lupe pulak nak tangkap gambar hadiah yang nani dengan ida buat untuk cikgu diorang...
apepun...selamat hari guru untuk semua guru di seluruh negara!!!!

6 ulasan:

aniesyazwanie berkata...

wah cantiknya...kertas2 2 kerat guna ape byk?gam guna gam apeumtuk lekatkan pd kayu?klu bt gm biasa nk lekatkn pada kertas pun x berapa lekat....cm ne ek?

DeYoNa berkata...

cantiknyer... caya lah kak uda.. selamat hari gunu juga utk kak uda

Aku Yang Pemalu.....:D berkata...

dee...terima kasih atas ucapan
anie....akak gune gam PVA (yang warna putih tu..) untuk lekat pada kertas dan kayu...

aniesyazwanie berkata...

potong kertas ngn ape?
ngn gunting cm 2 je ke?
ke guna benda len?

Aku Yang Pemalu.....:D berkata...

kite potong kertas guna paper shredder...yang 6mm punye..kalo gune pisau pon boleh, tapi takut tak sama ukuran...kalo nak mudah beli je kertas quilling..cume mahal je la....kalo beli kertas a4 dan shred, agak murah dan berbaloi...cume xnampak clear cut le...

Tanpa Nama berkata...

Wahh cantik nye...satu harga nye berape..