Khamis, 8 Oktober 2009

Tak Sempat Amik Peksa...

lama gile babeng dah x update bolg aku ni..dah jdk anak terbiar la pulak....
pagi tadi aku sempat jadik minah drift semata2 nak amik anak murid aku yang tersangkut kat umah untuk amik PMR....malangnye dia x dapat masuk dewan sbb ada calon yang dah keluar...
sian pulak dia...
alasannya : 'Saya x tau hari ni ada paper'
cikgu Liza : Kenapa x tanye saya...hari2 saya masuk kelas 3 siantan...kenapa x mintak je kat saya...
Pelajar : (Menangis....)
aku : Ok, xxxx...kak ude rase baik awak salin je jadual untuk hari isnin dan selasa...minta kakak kejutkan awak pagi2 tu...
Tu je la yang mampu aku buat untuk anak muridku ini...harap2 bende ni dapat jadik pengajaran untuk dia masa SPM nanti...

0 ulasan: