Rabu, 9 Mac 2011

selamat ulangtahun perkahwinan kepadaku dan YB Suamiku....


lakaran katun tanpa arah tujuan...

lakaran yang siap dan telah dicekau oleh fiza....
(tq juliana sbb tolong pegangkan ketas nih...)

ni lak potpouri yang akan diberikan untuk pelawat yang datang ke sekolah...

gambar2 di atas langsung takde kene mengena dengan tajuk entri hari ini..
dua hari xde kat skolah sbb terlibat dengan seminar dan juga lawatan ke kolej..heheh...sesekali keje kat luar, seronok jugak berjumpa kwn2 untuk bertukar cerita dan BERGOSSIP!!!heheh..ape2pun sharing is caring kan...

Esok pulak majlis penyampaian watikah pelantikan pengawas....aku???kene jadi juruacara majlis...huhu...tapi takpe, sesekali mengacarakan majlis seronok jugak sbb aku pantang jumpe mikrofon...eheheh...
sok amik gambar banyak2 untuk aku kongsi bersama...

ok, kene stop sbb nak gi menjamu selera di UK Cafe...(hari ni budak2 katering masak...x sabar nak rasa masakan mereka!!!!)

0 ulasan: