Jumaat, 30 April 2010

Nani, Ida dan Nina.......

ni haleeda tgh buat keje skolah dia...


ni pulak si iwan...turut buat-buat sibuk nak tolong Ida buat keje skolah...
Nina tgh makan buah kegemarannya...epal

nani tgh buat homework english....5 mukasurat wooo....

Nina tgh sibuk kacau nani buat homework..

sempat posing senyum menawan sambil makan epal...

Dah lama aku x apdet cite pasal anak2....buat zu, kat sini aku masukkan gambar anak2....dah lama gile x tukar cerita kan. lagipun aku malas nak apdet gambar dalam fesbuk....kalo kat blog ni leh cite banyak2 sket..hehe...
minggu dpn, nina dgn nani akan sambut birthday pada 5 mei 2010....alhamdulillah....anak2 dah semakin besar rupanya......
ok...tu je untuk kali ni...(aku tgh handle kursus pengawas skang nih...heheh...)

0 ulasan: