Jumaat, 23 April 2010

Tu Dah Memang Keje Engkau!!!!

Ni entri versi emo........

Saje je masukkan entri ni...nak lepas geram....

Makhluk Tuhan : cikgu2 sekelian....kami sebenarnye di pejabat ada banyak sangat kerje....tentang elektrik, ekon rosak, bayar bil...itu ini....panjar wang runcit....semuanya kami kene buat...jadi cikgu2 kene paham le tugas-tugas kami yang sangat 'banyak' nih.....
Aku : (bermonolog dalam hati....)lah...dah memang keje engkau...namenye pun jawatan cc....pembantu tadbir kewangan....kerani....of course la keje nye cam tu.....abis tuh...cikgu goyang kaki lenggang kangkung je ke...?????

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kadang2 kita perlu juga memahami kerjaya orang lain.... b'baik sangka dgn kerjaya org lain...
cuba letakkan diri kita ditempat org lain... insya'Allah anda akan menjd guru kaunseling yg lebih hebat dr biasa... amin..

Aku Yang Pemalu..... berkata...

sbb sgt memahami kerja org itu maka saya menulis entri tersebut....di tempat anda mgkin ya.....semua orang buat kerja masing2.....
tapi saya hanya bercakap mengenai apa yang berlaku di sekeliling saya....apa yang saya nampak dan saya alami.....terpulang kpd penerimaan masing2 kerana hanya orang yang mengalami shj tahu situasi tsbt.....guru kaunseling juga adalah manusia biasa yang mmpunyai darjah kesabaran yang ada hadnya.....terima kasih atas ulasan...itu bermaksud orang baca apa yang saya tulis....