Isnin, 3 Mei 2010

Baru Sibuk Nak Buat Carta Organisasi.....

Saje masukkan gambar...ni tempat dak2 prs betulkan tali leher hari2....perasan hensem la tuh!!!

Tajuk entri kali Ini.....

Rasenye dah berzaman aku terlupa terus nak mentouch-up bilik talian sahabat.....sian tul la sbb dah macam bilik terbuang la pulak.....biasala, kadang2 tuan punya bilik sibuk tahap tak ingat menyebabkan bilik dah makin hilang seri walaupun tuan punya bilik semakin berseri2....sungguh tidak seiring....
langkah pertama ialah.....mengapdet carta organisasi jk b&k...alhamdulillah, dengan semangat yang jitu dan padu, ianya mampu diselesaikan dalam masa 30 minit sahaja....kalo dulu aku dah buat bende alah ni kan senang.....(nasib baik si bos'an x perasan yang dulu carta belum berapdet...hehe)
pasni..ade banyak lagi nak kene di buat.......xleh buang masa lagi.....berusaha dari sekarang!!!!!!heheh (cume aku nak amik masa sket je nak apdet blog aku nih......*boleh percaya ke???? :D)))
Terpakse buat carta yang baru...ikut format terkini KPM....sori ye cikgu2....gambar2 xleh nak masuk....ramai sangat ahli!!!

0 ulasan: