Ahad, 30 Mei 2010

Kegilaan menjadi2!!!!

bekas pensel pertama yang aku buat seumur hidup....hanani punye (tengah senyum sambil mulut penuh dengan cucur pisang!!!)
Ni pulak bekas pensel untuk haleeda...
Ni kad untuk kak ju sempena pertukarannya....yang isinye tak tulis lagi...dah tak sabo nak publish!!!
Ni hadapan kad untuk kak ju...first time buat kad gune kain felt sepenuhnya....ok jugak....
dapat ilham masa nak tido...terus tak jadi tido....
Ladybird....
kepala bear dengan ladybird kempis mata juling...

Tiga ekor burung hantu yang suka berjaga di tengah malam....

hasil kerja hujung minggu!!!!!

Hujung minggu dilalui dengan penuh kesejahteraan....hahaha.....sempat menyiapkan beberapa keychain dan jugak brooch....alhamdulillah...semalam gak aku telah berjaya membuat bekas pensel untuk anak2..nani dan haleeda...heheh...kembang pulak rasa sbb deme beria2 memasukkan alatulis kat bekas tu untuk ditayang kat kawan2.....
aku nak buat banyak2 lagi!!!!

1 ulasan:

Hanifadil @ AA berkata...

Best! best! jeles aku tengok!!!