Isnin, 31 Mei 2010

Hitam Itu Menawan....

saje je nak letak....ni pastri yang kak ju bagi sempena pertukarannya...sampai skang aku x makan lagi bende alah ni sebb cantik sgt!!!!

Kiriman barang yang baru tiba....teruja sungguh!!!

hehehe...bekalan kain felt.....dari lilyshoppe.....rambang mata aku kejap!!!

Ni bekas pensel yang masih dalam pembinaan.....
(sukanya aku dengan warna hitam.....)

Bekas pensel untuk YB suamiku......heheh

Aku suke warna hitam!!!!

Ni klip rambut ladybird.....

Istimewa buat insan yang bernama Farhana.....lupe la nak tambah satu lagi R...sori ye usu...

konon2 nak buat suprise untuk usu...tp dah tak sabo nak publish!!!

Oklah.....lepas ni macam biasa...lepas ni nak buat klip rambut pulak, penyepit baju dan klip kertas pulak....huiii....tgh teruja nih!!!!

0 ulasan: