Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 12 Jun 2010

Yeay...Entri Yang Keseratus!!!!!

star berbagai warna...huhu...aku rase comel sgt!!!

hehehe...akhirnya...entri aku dah mencecah 1oo...huhu...syabas untuk diriku dan jugak laptopku!!!oleh kerana signal broadband yang agak malu2 kucing...maka aku mengagahkan diri jugak mengapdet bahan untuk kali ini...
cuti2 malaysia kali ni terisi dengan menyiapkan bahan2 untuk jualan sempena hari koperasi...kira okla jugak walaupun target produk jualan ialah 100 bijik keychain...20 more to go!!!!
ni aku letak keychain dalam bakul mainan nina...pinjam sekejap!!
produk hari ini.......nak terbuntang mata aku menyiapkan bende alah nih...tapi best!!!!!


bentuk hati dalam versi senget...


ladybird......emmm....aku suke!!!!

ok, pasni nak sambung lagi......sok jumpe lagi!!!

0 ulasan: