Isnin, 12 Julai 2010

Projek Pencil Case lagi....


lama sungguh tak mengapdet belog ini...kamera nset rosak, jadi nafsu untuk mengapdet belog turun mendadak....heheh...
gambar di atas...mesin jahit hadiah dari YB suamiku...saje nak masukkan gambar..skang ni pun tgh bersesi suai kenal lagi dgn cik mesin nih...


ni nazrul punye....lum jahit lagi zip lagi, baru siap jahit huruf dan jugak kapal terbang dia....(ni gune kamera YB suamiku....sungguh aku x pandai.....)

ni daya punye, dia nak warna pink...


ni pulak anis punye...satu geng dgn daya...


awin punye dah siap!!!

tempahan dari anak murid..inthu...dia nak tulisan warna pink...


ni pulak aida punye....dah siap bungkus...tinggal nak bagi je kat mak dia...


ni aini punye...anak murid jugak...terima kasih sbb sudi menempah dgn kak ude...heheh


ni fatiha punye...satu geng dgn zafira...tak sempat nak masukkan zafira punye.....design sama, cume nama je lain...

ada banyak lagi gambar yang tak dinaik turun..sbb...aku...tak...pandai..gune...kamera...YB suamiku....nanti2 lah aku upload ye....

0 ulasan: