Selasa, 13 Julai 2010

Rombongan Che Nasir Ke Floria.....

Huhu.....arini Unit Kaunseling bersama2 panitia Landskap dan Nurseri membuat lawatan ke Floria, Putrajaya......yang tak bestnya aku xleh nak ikut skali memandangkan keadaan kesihatan yang kurang mengizinkan......xpe la, lepas bersalin nanti ke hujung dunia pon leh kite pegi...heheh
nasib baik semalam PPD meluluskan perjalanan ke sana...alhamdulillah, walaupun permohonan yang dihantar kurang dari sebulan (sbb lambat dapat iklan...) tp semuanya berjalan lancar...terima kasih ye kak mahsuri sbb bantu luluskan permohonan...hehehh...

Cerita anak2 pulak...semalam aku telah berjaya membuat kek coklat untuk nani dan haleeda setelah 2 minggu mereka meminta aku membuatnya....haha..tibe2 rasa gembira tak terkata pulak sbb dalam aku buat jugak kek yang diminta oleh anak2...alhamdulillah....

YB suamiku akan bertukar ke sekolah yang baru....macam biasa, aku jugak mesti akan turut menyibuk mengemaskini bilik kaunseling di sekolah yang baru...tapi x pe...sbb dah biasa.....yang penting YB suamiku sgt xcited untuk bertugas di tempat dan suasana yang baru walaupun agak jauh dari rumah, yang penting, masih dalam ipoh...ok...abang boleh!!!!aku cume tolong ape yang termampu je.....

Ok...banyak kene buat hari ini.....ptg ni ada program kunjungan silaturahim PRS ke SMK Tambun....ini kali terakhir program bersama2 PRS SMK Tambun sebelum YB suamiku bertukar ke ipoh.....(sedih la pulak!!!)
berita baik untuk diriku....pencil case yang ditempah semasa hari koperasi telah siap seratus persen..heheh...pasni lak projek pencil case utk sedara maraku pulak.....

p/s : Untuk orang itu....kalau agak2 tak boleh nak baca apa saya tulis.....baik xyah baca langsung sbb cerita ini hanyalah untuk diri saya dan orang2 yang nak terima apa yang saya tulis.....ok???

0 ulasan: