Isnin, 10 Ogos 2009

PrOjEk TeRbEnGkAlAi.................



hahahah......aku memandang objek yang ada di tepi mejaku dengan perasaan yang bercampur baur.....malas...tapi kesian kat bende tuh sbb x siap2 lagi dari sejak aku berbadan dua lagi sampai aku dah slim balik(:D)....masih lum setel lagi bende alah ni....
memang mule2 aku xcited tahap x ingat bile memulakan projek yang ala2 giga ni...tapi bile aku xde geng, nampak gayanye projek jadi gajah putih je lar....aku perlu buat sesuatu!!!! bulan pose yang bakal menjelma ni mgkin masa yang terbaik untuk aku sambung balik projek yang ala-ala suam2 kaki ni...daripada semangat yang berkobar2 kini hanya tinggal berkibar2 je la dari jauh...
insyaallah, bulan pose ni bermulanye sambungan projek yang terbengkalaitadi..akan aku gunakan ruang sepenuhnya untuk mencipta penanda buku yang cantik, menarik, tertarik dan cantik..(dah xde perkataan yang sesuai...) bile pulak si Dee ni nak abih kursus....kalo dia ada, semangat waja tu datang berlumbe2.....oklah....nak amik iham dulu.........cau cin cau!!!!!!!!!!

0 ulasan: