Sabtu, 1 Ogos 2009

Kebuntuan Melanda......


Dari malam tadi aku bertungkus lumus mengarang karangan untuk borang Guru Cemerlang..xsangka, dah tua2 ni pun kene mengarang gak..dgn gaya yang paling skema dan menarik hati...buntu gile wei...idea banyak mencurah2 tp aku xde skill nak mengayat dgn tujuan mempromosikan diri sendiri...aku bukan macam tu weh...(ye ke???? :P)
dan kini dan saat ini juga aku masih x mampu nak menghabiskan dua karangan 500 patah perkataan tu. nasib baik aku dah jdk cikgu...kalo le aku masih skolah ni, cnfirm karangan aku tinggal nyawa2 kucing je...
nasib baik smalam dpat dwnload borang dari kak ju..kalo x, jenuh jugak le nak menulis..wahaha...memang malas tahap x ingat betul la...aku dgn kak ju skang dah gile nak isi borang..ape je permohonan main isi je...kalau satu je kene pun jadik le...aku suke isi borang tp bile dah nak mengarang ni aku dah mule cuak, rasa mcam nak upah kak pisoh untuk mengarang untuk aku la pulak, dgn penuh gaya dan keanggunan...heheh....
apepun berlaku...aku x kira......aku kene siapkan gak malam ni...AKU BOLEH LAKUKAN!!!harap2 la.......

0 ulasan: