Jumaat, 14 Ogos 2009

ScRapBook Ku.............






Skang ni aku dah ade hobi baru...buat scrapbook...wui, aku jadi gile sampai nak buat bende lain pun malas...heheh... Bapak kepada anakku a.k.a suami tersayangku dah pandang semacam sambil mengalunkan kata2 sindiran manja padaku...weheheh

Situasi Malam Tadi....11.45 mlm


"Aii...takkan x siap2 lagi keje kat skolah sampai nak bawak ke rumah....???" Aku senyum menawan je la masa tu.....hehehe....

"Ibu...x siap lagi ke scrapbook ibu tu.....(sambil menenyeh-nenyeh matanye )"
Haleeda pulak tiba2 je kat sbelah aku..tergezut tahap terkejut tul...

Sian pulak kat si kecik ni, at last terpakse le stop.... Malam tadi aku tido bermimpikan scrapbookku....heheh

weng betul la.............

0 ulasan: