Rabu, 3 Februari 2010

Berguru Dengan Che Nor...

Entri kali ni khusus memberi penghargaan kepada Che Nor yang telah bersusah payah mengajarku bagaimana untuk menjadikan belogku sesuatu yang indah dan menarik di pandangan mata......
alhamdulillah...sesi pengajaran yang che nor buat sangat menarik....aku sempat berguru dengan bekas anak muridku bagaimana nak masukkan macam2 dlm blog ni...walaupun aku bekas guru che nor, untuk mendapatkan ilmu...tak kiralah dari sesiapa pun...yang penting ilmu ada di mana-mana.....
ok...tu je entri untuk kali ni....thanks to che nor ye....

0 ulasan: