Selasa, 9 Februari 2010

Kegilaan Menjadi-jadi....

Gune je kertas ape yang ada....

Kad yang belum ada tajuk.....

entri kali ni bukan nak cite pasal orang yang mengalami sakit mental atau gangguan mental...tetapi sesuatu yang mempunyai tarikan yang semakin kuat pada aku...makin aku tolak, makin kuat keinginan tu datang....

Card-Making!!!!!ya allah...satu benda yang aku xleh nak tinggal....semalam aku terjumpe sekeping pembalut hadiah yang cukup cantik pada pandangan mata....sambil2 aku melayani perasaan gundah gulana kerana berboskan pengetua yang baru ...(jangan bagitau dia!!!!), aku menggunting gambar di kertas tersebut sebagai salah satu terapi untuk melegakan stress.....dalam x sedar...banyak jugak le gambo yang aku gunting....mmmm....dalam kepala ni mula la terbayang kad dan jugak bookmark yang bakal aku buat nanti......heheheh....

misi bermula sebentar tadi....akhirnya, dalam masa 30 minit sahaja aku mampu menyiapkan 4 keping bookmark dan 2 keping kad.....i like!!!!!
kadangkala..ilham datang mencurah2 tanpa aku dapat sekat....nanti bile nset aku dah sihat walafiat, leh la aku post kat entri nih......mesti D jeles tgk aku dah mula buat kad semula.....
apepun....tangan aku dah mula gatal nak buat kad lagi...tapi ada perkara yang lebih penting aku kene dahulukan..apepun.....nanti aku akan sambung lagi projek seterusnya.....
daaaaaaaaaaaaa...................

0 ulasan: