Rabu, 10 Februari 2010

Nasi Lemak UK Cafe.....

Alhamdulillah...pagi tadi telah selamat berlangsung program hari Interaksi MPV...antara ibubapa pelajar-pelajar bersama-sama dengan pihak sekolah..
Kehadiran ibubapa kira ok...xde la sampai semua datang tetapi memuaskan..
Kali ni dah masuk tahun ke 4 aku menganjurkan program ni dengan kerjasama Panitia MPV..alhamdulillah, perjalanan majlis sangat lancar dengan bantuan Kak Ju dan Cikgu Nasir, Che Zan selaku pembaca doa (tetap dan berpencen) serta Piragash (merangkap AJK Buku Program...)
lepas cikgu nasir memberi taklimat MPV...ada jamuan kat UK Cafe..menu nasi lemak dan air teh o...tgh lapar gile..aku x fikir ape dah..yang penting layannnnn nasi lemak dulu...abis jugak nasik lemak sepinggan dengan top up sedikit sambal walaupun sambal agak (memang pun) masin...heheh...
anyway, terima kasih kepada pelajar2 katering yang sudi masak untuk tetamu2 jemputan...walaupun masin tapi tetap sedap di hati...!!!

(berita sedeh....smalam aku telah merosakkan nset haleeda.....huhuhu...xdptle nak upload gambar program arini.....)

0 ulasan: